مقالات

قوانین بازگرداندن کالا

یک از اهداف اصلی مجموعه ژینوا جلب رضایت مندی مشتریان و اطمینان خاطر آنها در کلیه مراحل خرید میباشد. تمامی تلاش این مجموعه بر این است تا هر سفارش به بهترین نحو به دست مشتریان عزیز برسد. طبیعی است ممکن است پس از خرید مسایلی مطرح شود که در قالب خدمات پس از فروش باید مورد بررسی قرار گیرند. بنابراین در ادامه به شرایط و قوانین بازگشت کالا خواهیم پرداخت:

عموماً مشتری به یکی از دلایل زیر ممکن است تمایل داشته باشد تا کالای خریداری شده را مرجوع نماید:

  • مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات وب‌سایت
  • تمایل به تعویض کالای تحویل داده شده( به دلیل مواردی همچون عدم مطابقت سایز)
  • انصراف از کل یا بخشی از سفارش نهایی شده توسط مشتری
  • آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل

تمامی محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شوند با توجه به اینکه در دسته صنایع دستی قرار میگرند ضمن اینکه باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند شامل مهلت تست نمی شوند.

در صورت استفاده از کد تخفیف در خرید و نهایی شدن سفارش، امکان اعمال تغییر در سبد خرید شامل حذف، افزودن، تغییر کالا و یا انصراف از خرید وجود ندارد و تنها امکان لغو کل سفارش وجود دارد. اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد و مجدداً قصد خرید را داشته باشد کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ تخفیف وجود ندارد.

ما در اورجینال کالا تمام تلاش خود را برای یک بسته بندی امن و انتقال سالم سفارش به دست مشتریان انجام می دهیم ولی بخشی از رویه انتقال بر عهده ی اداره ی پست یا شرکت حمل و نقل می باشد لذا آسیب های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل، از طریق تلفن های تماس به اورجینال کالا اطلاع داده شود، تا راهنمایی های لازم در خصوص بازگرداندن کالا به شما ارائه شود. در غیر این صورت اورجینال کالا هیچ تعهدی نسبت به جبران خسارت نخواهد داشت.

خواهشمنداست هنگام برگشت محصول به همراه کالا، فاکتور خرید نیز ارسال گردد و از نوشتن هرگونه توضیحات بر روی کارتن خود محصول اجتناب شود در صورت نیاز توضیحات بر روی کاغذی نوشته و در کنار محصول قرار داده شود.

به دلیل اینکه محصولات اورجینال کالا شامل صنایع دستی است، ممکن است کالاها مقداری از لحاظ رنگ، شکل و اندازه و … تفاوت های اندکی با تصویر موجود در سایت داشته باشند و اورجینال کالا هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد بنابراین موارد ذکر شده دلیل موجهی برای بازگشت کالا نخواهد بود.

در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت بازگردانده و بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول با هماهنگی به مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد آن به عهده مشتری خواهد بود.

چنانچه مشتری بعد از نهایی شدن سفارش خود، قبل از تحویل کالا به پست توسط اورجینال کالا یا پس از دریافت کالا منصرف شود در صورتیکه از طریق تماس تلفنی حداکثر ظرف ۲۴ ساعت مسئله را اطلاع دهد، اگر مرسوله ارسال نشده باشد هزینه پست از او دریافت نمی شود و سفارش او لغو خواهد گردید ولی در صورتیکه بعد از ارسال مرسوله سفارش خود را لغو کند بعد از بازگشتن کالا به ژینوا حداکثر تا ۷۲ ساعت هزینه سفارش با کسر هزینه ارسال به او بازگردانده خواهد شد. همچنین هزینه بازگشت کالا نیز بر عهده مشتری میباشد.

در صورت مغایرت کالای تحویل شده با اطلاعات وب سایت هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا بر عهده اورجینال کالا خواهد بود.

تمایل مشتری به تعویض کالای تحویل شده به منزله انصراف مشتری از خرید تلقی میگردد و باید بعد از طی شدن مراحل انصراف برای خرید با ویژگی های مورد نظر سفارش جدید ثبت گردد.

بعد از دریافت کالای مرجوعی توسط اورجینال کالا حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد مبلغ کالا به حساب مشتری عودت داده می شود.
بعد از تماس تلفنی با همکاران ما و بعد از تایید بازگردان کالا توسط اورجینال کالا، مشتری حداکثر یک هفته زمان دارد تا کالای مورد نظر را به اورجینال کالا بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *